środa, 2 grudnia 2015

Kilka filmów, jakie obejrzeliśmy dopiero jako dorośli, bo za dzieciaka się baliśmy

Na pewno macie jakieś filmy, które baliście się obejrzeć jako dzieciaki, a teraz wydaje Wam się to śmieszne. To nasze typy i czekam, byście podzielili się swoimi :)
Kuba:
OBCY
Właściwie ja też oglądałam Obcego dopiero parę lat temu, ale dlatego, że wcześniej nie miałam okazji. Hajkuś natomiast się bał i pękał nawet podczas swojego pierwszego seansu jakieś 2 lata temu, z czego miałyśmy ubaw z jego 10-letnią siostrą, bo w chwilach największego napięcia chował się za naszymi plecami.

DRAKULA
Piękne, klimatyczne dzieło Coppoli również przerażało Hajkusia. W sumie mu się nie dziwię, jako dziecko też bym pewnie się za nie nie zabrała :).

FILMY Z UFOLUDKAMI
"Dzień Niepodległości", "Z Arhciwum X" - wszystko, co zawiera klasyczne wyobrażenie kosmity, czyli wielką głowę itp., od zawsze straszyło Kubę. I w zasadzie tak zostało do dziś :).

Ja:
MUMIA 
Gdy tylko trailer Mumii pojawiał się w Polsacie, od razu przełączałam. Myślałam, że to horror o mumii, która grasuje po domach ludzi i ich zabija, czy coś w tym stylu. Indianę Jonesa zawsze uwielbiałam i żałuję, że nie wiedziałam już wtedy, że "Mumia" to podobne kino przygodowe. Pierwsza część "Mumii" była naprawdę ekstra.

MATRIX
Nie wiem, co było ze mną nie tak, że bałam się nawet Matrixa :-p. Ale za pierwszym razem, oglądając go ciemną nocą, dotarłam tylko do momentu, jak agenci dopadli Neo. Nie, Neo, nie masz prawa do telefonu, zamiast tego zaszyjemy ci usta i wpuścimy robaka do pępka. Brrr.

GÓRA DANTEGO
To był jeden z filmów, który zniszczył mój dziecięcy spokój. Wiem, zagrożenie wybuchem wulkanu na polskim Podkarpaciu jest ogromne :-p. Ale fragmenty "Góry Dantego", na które zerknęliśmy z bratem w domu kolegi, śniły mi się jeszcze parę miesięcy i na nic zdawały się rozsądne argumenty, że raczej nie zginę wraz z całą rodziną usmażona przez podgrzane jakimś wulkanicznym kwasem jezioro albo na jeden z wielu innych sposobów, w jaki wulkany dopadają ludzi. A jeśli jednak na Podkarpaciu jest jakiś wulkan, o którym nikt nie wie i zaatakuje lawą mój dom? Wybuch wulkanu zrównał się wtedy w moich fantazjach z pożarciem przez rekina, więc sami widzicie, że poważna sprawa :-p.

Mój tata:
CZTEREJ PANCERNI I PIES
Mój tata jako dzieciak bał się oglądać "Czterech pancernych i psa". Dlaczego? "Bo strzelali". Teraz zawsze jak widzi w TV ten serial, śmieje się sam z siebie.

A jakich filmów Wy unikaliście jako dzieciaki?


Jeśli podobał Ci się artykuł, zachęcam do polubienia PatrzJakiFilm na FACEBOOKU, gdzie dzieje się jeszcze więcej ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...